قدمی به دنیای رایانه

خوش آمدید
قدمی به دنیای رایانه

من (مدیر وبلاگ)سهند رحمدل هستم ،
یک سمپادیم و در مدرسه ی حلی 6 درس میخونم :)
اگر تمایل به برقراری ارتباط دارید ،از طریق ایمیل زیر یا قسمت ارتباط با من ،میتوانید ارتباط داشته باشید.
sahandr39@gmail.com

نویسندگان
سامسونگ گلکسی اس 6
 
همان طور که می دانید سامسونگ برای نخستین بار سال گذشته از حسگر اثر انگشت به عنوان یکی از روش های تشخیص هویت و افزایش امنیت حریم شخصی کاربران در Galaxy S5 بهره گرفت. در آن هنگام اگرچه این راهکار واکنش های مثبتی را از سوی کاربران به دنبال داشت، اما به سبب عملکرد نامناسب نتوانست نظر منتقدان را به خود جلب نماید.

به هر حال امسال نیز سامسونگ در دکمه ی خانگی Galaxy S6 حسگر اثر انگشتی را تعبیه کرده است، که در کنار تفاوت های ظاهری، پیشرفت هایی را نیز در زمینه میزان دقت و سرعت به خود دیده است، از جمله ی آن ها می توانیم به عملکرد تک لمسی این حسگر اشاره نماییم که دیگر همچون S5 نیازی به کشیده شدن انگشت بر روی حسگر نبوده و در مدت زمانی چند ثانیه ای و با یک بار لمس این اسکنر، هویت کاربر تشخیص داده می شود.

با این وجود سامسونگ در زمینه نحوه ی قفل گشایی در Galaxy S6 روش جدیدی را علاوه بر اسکنر اثر انگشت تعبیه کرده است، direction lock نام شیوه ای است که با کمک آن کاربر می تواند به صورت پیوسته 4 تا 8 جهت را از طریق کشیدن انگشت بر روی نمایشگر (Swipe) الگویی را تعریف کرده و با اجرای آن اسمارت فون خود را آنلاک نمایند.

 
سامسونگ گلکسی اس 6 اج

 
شایان ذکر است جهت فعالسازی این قابلیت می توانید از مسیر Settings » Accessibility menu همان طور که در تصویر نیز مشاهده می کنید، اقدام کنید.

    • S.r

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی