قدمی به دنیای رایانه

خوش آمدید
قدمی به دنیای رایانه

من (مدیر وبلاگ)سهند رحمدل هستم ،
یک سمپادیم و در مدرسه ی حلی 6 درس میخونم :)
اگر تمایل به برقراری ارتباط دارید ،از طریق ایمیل زیر یا قسمت ارتباط با من ،میتوانید ارتباط داشته باشید.
sahandr39@gmail.com

نویسندگان

اچ تی سی اسمارت فون میان رده Desire 326G را در هند معرفی کرد

چهارشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۴، ۰۴:۳۵ ب.ظ
دیزایر 326
 
اچ تی سی امروز در کنار دو اسمارت فون قدرتمند خود یعنی M9+ و  E9+ از گوشی میان رده Desire 326G نیز در بازار هند رونمایی کرد.
گفتنی است همان طور که در بالا نیز اشاره شد بر خلاف دو عضو دیگر این فهرست، اچ تی سی دیزایر 326G را در قامت یک میان رده که عموما در بازار کشورهایی همچون هند طرفداران بسیاری دارند، عرضه کرده است.

این اسمارت فون همراه با اندروید کیت کت دارای نمایشگری 4.5 اینچی با وضوح HD، پردازنده 4 هسته ای Spreadtrum SC7731G با سرعت 1.2 گیگاهرتز، یک گیگابایت حافظه رم، 8 گیگابایت حافظه داخلی با امکان افزایش از طریق کارت های حافظه microSD  تا 32 گیگابایت، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و قابلیت فیلمبرداری با وضوح 1080p و دوربین ثانویه 2 مگاپیکسلی می باشد.

مسئولیت تامین انرژی HTC Desire 326G نیز بر عهده ی باتری با ظرفیت 2000 میلی آمپر بر ساعت می باشد. این گجت دو سیم کارته در دو رنگ مشکی و سفید وارد بازار پرجمعیت شبه قاره هند خواهد شد، البته تا کنون خبری در مورد قیمت دیزایر 326 منتشر نشده است.
  • S.r

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی