قدمی به دنیای رایانه

خوش آمدید
قدمی به دنیای رایانه

من (مدیر وبلاگ)سهند رحمدل هستم ،
یک سمپادیم و در مدرسه ی حلی 6 درس میخونم :)
اگر تمایل به برقراری ارتباط دارید ،از طریق ایمیل زیر یا قسمت ارتباط با من ،میتوانید ارتباط داشته باشید.
sahandr39@gmail.com

نویسندگان

 

همان گونه که مطلع هستید در دهه های گذشته عرضه گوشی های هوشمند روکش طلا از محبوبیت زیادی برخوردار شده اند و انتخابی لوکس برای اکثر کاربران به شمار می‌رود؛ اما بدون شک اگر امروزه هر کسی بخواهد طعم و مزه داشتن تلفن این چنینی را بچشد، باید آتش به مال خود بزند! آن هم اگر پای برند کره ای سامسونگ در میان باشد.

اواخر اسفند ماه سال گذشته بود که  با نگارش 2500 دلاری Samsung Galaxy S6 آشنا شدید و حال یک طلاکار ویتنامی از مدل طلایی پرچمدارهای جدید سامسونگ رونمایی کرد؛ فروشگاه آبکاری طلای Karalux واقع در ویتنام، درحال حاضر پرچمدارهای جدید سامسونگ یعنی گلکسی S6 و گلکسی S6 Edge را با آبکاری طلا عرضه کرده است و از این رو گلکسی S6 و edge S6 نیز به مجموعه گوشی های لوکس با روکش طلای 24 عیار ملحق شدند.



همان طور که می دانید این دو گوشی روی پنل و در بخش پشتی خود از شیشه محافظ Corning Gorilla Glass 4 بهره می برند و فریم آن ها فلزی بوده و همین فریم فلزی است که همراه با حاشیه دوربین اصلی با طلای 24 عیار روکش گردیده؛ Karalux مدعی شده است که برای طلاکاری گلکسی اس 6 با روکش طلای 24 عیار، مهندسین تنها به سه ساعت زمان و اجرای ده مرحله‎ متنوع بر روی گوشی نیاز دارند.

اگر مایل به خرید نسخه طلایی گوشی‌های گلکسی اس 6 اج و گلکسی اس 6 سامسونگ هستید، می بایست 400 دلار بیش‌تر ازهزینه‌ خرید مدل معمولی آن پرداخت کنید.






  • S.r

نظرات  (۱)

خیلی زیباست
پاسخ:
بله
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی