قدمی به دنیای رایانه

خوش آمدید
قدمی به دنیای رایانه

من (مدیر وبلاگ)سهند رحمدل هستم ،
یک سمپادیم و در مدرسه ی حلی 6 درس میخونم :)
اگر تمایل به برقراری ارتباط دارید ،از طریق ایمیل زیر یا قسمت ارتباط با من ،میتوانید ارتباط داشته باشید.
sahandr39@gmail.com

نویسندگان


 
تولید کننده چینی تلفن هوشمند شیائومی که برای کپی برداری از طراحی های آیفون معروف می باشد، قرار است در روز پنجشنبه 23ام آوریل (3 خرداد) نسل جدید گوشی هوشمند Mi شیائومی را معرفی کند؛ بدون شک کمپانی چینی شیائومی که مدت کمی است در دنیای گوشی های هوشمند قدم نهاده، از کشور چین نیز خارج شده و اکنون نام این برند را در سراسر جهان بر سر زبان ها انداخته است.

این رویداد با شعار “i IS Coming” معرفی شده اما تا کنون جزئیات و اطلاعات بیشتری در رابطه با این رویداد، منتشر نشده است و البته هنوز به درستی نمی دانیم دقیقا منظور کمپانی چه می باشد! از طرفی شایعات منتشره حاکی از آن است که Bin Lin (مدیر عامل) و Hugo Barra (نائب رئیس بخش جهانی) نیز در این مراسم حضور خواهند داشت؛ هم چنین گفتنی است این گوشی هوشمند از ویژگی هایی نظیر رم 2 گیگابایتی، پردازندههشت هسته ای 64 بیتی Qualcomm برخوردار می باشد.


شایان ذکر است این کمپانی چینی به تازگی با فروش بیشترین تعداد گوشی تلفن هوشمند در یک روز، رکوردی جدید در گینس به ثبت رساند؛ در این راستا و در جریان فستیوال سالیانه‌ شیائومی موفق شد تنها در 12 ساعت 2.11 میلیون دستگاه گوشی هوشمند آن هم فقط در کشور چین به فروش برساند.
  • S.r

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی