قدمی به دنیای رایانه

خوش آمدید
قدمی به دنیای رایانه

من (مدیر وبلاگ)سهند رحمدل هستم ،
یک سمپادیم و در مدرسه ی حلی 6 درس میخونم :)
اگر تمایل به برقراری ارتباط دارید ،از طریق ایمیل زیر یا قسمت ارتباط با من ،میتوانید ارتباط داشته باشید.
sahandr39@gmail.com

نویسندگان

می دانیم غول سلفی کمپانی اچ‌تی‌سی یعنی Desire EYE آبان ماه امسال معرفی گردید؛ دستگاهی که دست کمی از یک پرچم‌دار ندارد با این همه برخلاف One M7 و One M8، گوشی Desire EYE هنوز به سیستم‌عامل اندروید آبنبات‌چوبی بروزرسانی نشده است.

حال کمپانی اچ‌تی‌سی علاوه بر گوشی های پرچم دار خود، بروزرسانی سه گوشی رده بالای خود به اندروید Lollipop را نیز آغاز نموده است؛ One E8 ،Desire EYE و Butterfly S سه گوشی هستند که بروزرسانی را دریافت می کنند و در این میان گوشی Butterfly S با قدمت نزدیک به دو سال جز محصولات به نسبت قدیمی این کمپانی محسوب می گردد که طعم آبنبات چوبی را خواهد چشید. همان طور که می دانید اچ‌تی‌سی Butterfly S گوشی هوشمندی نسبتا قدیمی می باشد که دو سال پیش در اواسط سال 2013 میلادی معرفی و به بازار عرضه شد.

اندروید نسخه 5.0.2 در حال حاضر برای کاربران تایوانی Desire Eye و Butterfly S قابل استفاده می باشد و این در حالی است که ارائه بروزرسانی One E8 با هنگ کنگ آغاز می شود؛ هم چنین پیش بینی می‌شود که دیگر کشورهای دنیا هم به زودی این نسخه از بروزرسانی را در کشور خود دریافت کنند.

شایان ذکر است که هر سه مدل گوشی های ذکرشده اندرویدنسخه 5.0.2 را دریافت خواهند کرد، با این حال رابط کاربری آن‌ها Sense 6 خواهد بود و فعلا خبری از Sense 7 برای این دستگاه‌ها نیست! علاوه بر این انتظار می‌رود که در ماه جاری دیگر گوشی میان رده‌ی اچ‌تی‌سی یعنی Desire 816 نیز آپدیت لالی‌پاپ را دریافت کند. 

    • S.r

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی