قدمی به دنیای رایانه

خوش آمدید
قدمی به دنیای رایانه

من (مدیر وبلاگ)سهند رحمدل هستم ،
یک سمپادیم و در مدرسه ی حلی 6 درس میخونم :)
اگر تمایل به برقراری ارتباط دارید ،از طریق ایمیل زیر یا قسمت ارتباط با من ،میتوانید ارتباط داشته باشید.
sahandr39@gmail.com

نویسندگان
ios 8.4
 

با گذشت یک هفته از عرضه رسمی نگارش 8.3 سیستم عامل گجت های همراه اپل (iOS)، این شرکت خبر از انتشار نگارش بعدی از آن یعنی iOS 8.4 نسخه ی بتا را برای توسعه دهندگانی که پیش از این ثبت نام کرده اند، داده است.

بر اساس اعلام رسمی اپل، مهمترین تغییری که در iOS 8.4 شاهد خواهیم بود، مربوط به اپلیکشین پخش موسیقی می باشد، که تغییرات ظاهری عمده ای شامل آن شده است.
گفتنی است در کنار طراحی ظاهری جدید، قابلیت MiniPlayer یا پخش کننده کوچک نیز به این اپلیکیشن اضافه خواهد شد که با کمک آن کاربر در تمامی بخش های اپلیکیشن Music قادر به کنترل موسیقی در حال پخش نیز می باشد.

علاوه بر این آلبوم و Playlist هایی که به تازگی اضافه شده اند در ابتدای فهرست music library کاربر قرار گرفته و امکان جستجو و یافتن موسیقی از طریق سرویس iTunes Radio نیز به صورت بهینه تری انجام خواهد پذیرفت.

و در نهایت، صفحه ی Now Playing یا همان آهنگ در حال پخش نیز تصاویر artwork را در ابعاد بزرگتری نشان داده و آهنگ بعدی نیز در این بخش مشخص می شود. همچنین گزینه ی جدیدی با عنوان Global Search در نگارش جدید اپلیکیشن Music گنجانده شده است که با کمک آن از هر نقطه ای، کاربر امکان جستجو برای آهنگ و یا ایستگاه های رادیویی iTunes دلخواه را خواهند  داشت.
  • S.r

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی