قدمی به دنیای رایانه

خوش آمدید
قدمی به دنیای رایانه

من (مدیر وبلاگ)سهند رحمدل هستم ،
یک سمپادیم و در مدرسه ی حلی 6 درس میخونم :)
اگر تمایل به برقراری ارتباط دارید ،از طریق ایمیل زیر یا قسمت ارتباط با من ،میتوانید ارتباط داشته باشید.
sahandr39@gmail.com

نویسندگان

تماشا کنید؛ انتشار ویدیوی خم شدن گلکسی نوت ۴

دوشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۳، ۰۶:۰۶ ب.ظ
همان طور که می دانید با توجه به ضعف‌های اخیر پیش آمده برای آیفون های تازه وارد اپل، سامسونگ با انتشار ویدیوهایی نشان داد که گلکسی نوت ۴ از تست‌های فشار متعددی برای اطمینان از مقاومت بالای آن عبور می‌کند. با این وجود ظاهرا داستان خم شدن گوشی ها همچنان ادامه دارد! زیرا که امروز ویدئوی مشابه با ویدئوی آزمایش خم شدن آیفون ۶ پلاس توسط کانال Unbox Therapy بروی گلکسی نوت ۴ منتشر شده است.

همان طور که می دانید حساب کاربری Unbox Therapy به دلیل تولید و انتشار ویدیوی مربوط به خم شدن آیفون ۶ پلاس مدتی در صدر اخبار قرار گرفته بود؛ حال امروز این حساب کاربری در ویدیو جدید منتشره خود اقدام به خم کردن گوشی با فشار دست خود می کند و مشاهده می کنیم که پس از فشار زیادی که به گوشی وارد می گردد، سرانجام نوت ۴ هم مقدار کمی خم می شود و به واقع این گوشی هوشمند نیز نمی تواند در برابر دستان فرد آزمایش کننده تاب بیاورد.

اگر از ماجرای خم شدن اپل بی خبرید، باید بدانید داستان از جایی شروع شد که چند روز پس از عرضه آیفون ۶ پلاس یکی از خریداران این گوشی، ویدئویی را بر روی وب سایت یوتیوب منتشر کرد که در آن یک آیفون ۶ پلاس با کمی فشار خم می شد؛ پس از انتشار این ویدیو بود که تلاش‌ها و آزمایش‌های فراوانی برای خم کردن دیگر گوشی‌های موجود در بازار نیز انجام گردید و ظاهرا گلکسی نوت ۴ هم نتوانسته است تا از این آزمایش جان سالم به در برد.

گفتنی است که این ویدیو ثابت می کند که سامسونگ گلکسی نوت ۴ در همان نقاط مشابه آیفون خم می شود اما برای خم شدن به فشار بسیار بیشتری نیاز دارد. بد نیست خودتان نیز در ویدئوی زیر این آزمایش را مشاهده کنید؛ چرا که به هر حال این مورد را باید خود شما قضاوت کنید که آیا این میزان خم شدن با توجه به فشار وارد شده به گوشی، مورد قبول است یا خیر؟!
متاسفانه هر کاری میکنم ،فیلم نمیشه گذاشت :((
  • S.r

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی