قدمی به دنیای رایانه

خوش آمدید
قدمی به دنیای رایانه

من (مدیر وبلاگ)سهند رحمدل هستم ،
یک سمپادیم و در مدرسه ی حلی 6 درس میخونم :)
اگر تمایل به برقراری ارتباط دارید ،از طریق ایمیل زیر یا قسمت ارتباط با من ،میتوانید ارتباط داشته باشید.
sahandr39@gmail.com

نویسندگان

 
پیش‌بینی می‌شود کمپانی اپل iPad Air 2 را به همراه نسل جدید iPad mini Retina در تاریخ ۱۶ اکتبر (۲۴ مهرماه) در نشستی در شهر کوپرتینو ایالت کالیفرنیا معرفی کند. پیش‌ از این کاربران انتظار داشند تا اپل در این مراسم آیپد های ۱۲ اینچی خود را نیز معرفی کند اما بر اساس گزارش WSJ عرضه این محصول جدید اپل برای تمرکز بیشتر بر روی تولید آیفون ۶ پلاس، به اوایل سال آینده موکول خواهد شد.

در چند هفته اخیر شایعاتی در رابطه با تبلت آینده ۱۲ اینچ اپل موسوم به iPad Pro شنیده بودیم؛ تبلتی که گفته می شود به طور همزمان از دو سیستم عامل iOS و OS X استفاده خواهد کرد. با این وجود همانگونه که اعلام کردیم ظاهرا اپل تولید انبوه آیپد ۱۲.۹ اینچی را برای پاسخ به تقاضای بالای آیفون۶ پلاس به تاخیر خواهد انداخت. بر طبق این گزارش انتظار می‌رود تولید انبوه آیپد ۱۲.۹ اینچی در ماه دسامبر از سر گرفته شود.

اپل ماه‌ گذشته آیفون ۶ را با صفحه نمایش ۴.۷ اینچی و آیفون ۶ پلاس را با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی به بازار معرفی کرد و روز به روز تقاضا برای آیفون ۶ پلاس رو به افزایش است؛ از این رو به نظر می رسد که بالاترین اولویت کاری، فعالیت حداکثری خط تولید آیفون ۶ پلاس است.

گفتنی است که از اندازه صفحه نمایش ۱۲.۹ اینچی iPad Pro چنین بر میآید که اپل به احتمال بسیار زیاد قصد دارد این محصول را برای رقابت با Surface Pro 3 مایکروسافت عرضه نماید و مایکروسافت هم در مقابل MacBook Air تبلت Surface Pro 3 را علم کرده بود. اپل با بهره گیری از OS X و استفاده از قابلیت های آن به طور حتم می تواند با محصول مایکروسافت رقابت کند.

به نظر شما آیا آیپد ۱۲.۹ اینچی از سمت کاربران نیز مورد استقبال قرار می گیرد؟

منبع : Cnet
  • S.r

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی