قدمی به دنیای رایانه

خوش آمدید
قدمی به دنیای رایانه

من (مدیر وبلاگ)سهند رحمدل هستم ،
یک سمپادیم و در مدرسه ی حلی 6 درس میخونم :)
اگر تمایل به برقراری ارتباط دارید ،از طریق ایمیل زیر یا قسمت ارتباط با من ،میتوانید ارتباط داشته باشید.
sahandr39@gmail.com

نویسندگان
ثبت شده در 1393/07/14    10:20

شهریور داغ و حساس سال ۹۳ که مسلما یک نقطه عطف در تاریخ نه چندان با قدمت دنیای فناوری های نوین بود را پشت سر گذاشتیم؛ هر چند زمان زیادی نیست که اپل طی مراسمی، گوشی های جدید آیفون را معرفی کرد اما طبق شنیده‌ها ظاهرا قرار است تا کنفرانس بعدی خود را روز پنجشنبه ۲۴ مهرماه برگزار نماید و انتظار می‌رود در این مراسم آیپدهای جدید نیز معرفی شوند. بر اساس گزارشی که در سایت Re/Code منتشر شده است اپل نسل جدیدiMac،iPad  و نسخه‌ نهایی OS X Yosemite را در روز ۲۴ مهرماه معرفی خواهد کرد. اگر به خاطر داشته باشید، پیش‌تر نیز خبری مبنی بر برگزاری مراسمی توسط اپل در تاریخ ۲۴ مهرماه منتشر شده بود.

همان طور که گفتیم این گزارش حاکی از آن است که انتظار می‌رود در مراسم ۱۶ اکتبر امسال آیپد ایر جدید، آیپد مینی جدید و ورژن نهایی سیستم عامل OS X Yosemite معرفی شود و معرفی iMacهای جدید با صفحه نمایش رتینا و رزولوشنی بالا نیز احتمالا در برنامه اپل قرار خواهد داشت. توجه به این نکته که گزارشات و شایعات متعددی پیش از این به گوش می رسید که اپل قصد دارد در کنار آیپد ۹.۷ اینچی و آیپدمینی ۷.۹ اینچی جدید از یک تبلت ۱۲اینچی نیز رونمایی کند، داستان را جالب تر می کند؛ هر چند که ممکن است بنا به دلایل خاص این محصول تا سال ۲۰۱۵ به بازار عرضه نشود.

پیش بینی می شودکه آیپدهای جدید اپل همگی دارای تاچ آی‌دی می‌باشند، به چیپ ست A8 مجهز شده‌اند و رنگی طلایی نیز از آن‌ها معرفی خواهد شد. شما چه فکر می کنید؟ چقدر منتظر آیپد های جدید، مک های جدید و البته نصب نسخه جدید سیستم عامل OSX هستید؟

منبع : PhoneArena
  • S.r

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی