قدمی به دنیای رایانه

خوش آمدید
قدمی به دنیای رایانه

من (مدیر وبلاگ)سهند رحمدل هستم ،
یک سمپادیم و در مدرسه ی حلی 6 درس میخونم :)
اگر تمایل به برقراری ارتباط دارید ،از طریق ایمیل زیر یا قسمت ارتباط با من ،میتوانید ارتباط داشته باشید.
sahandr39@gmail.com

نویسندگان
ثبت شده در امروز    15:51

 
مسلما این روزها مهم ترین آپدیت سیستم عامل اندروید آپدیت اندروید ۵ گوگل، یعنی آب نبات چوبی (Lollipop) می باشد که نسبت به نسخه‌های گذشته تغییرات زیادی را به خود دیده است؛ به تازگی نیز دستگاه های اندرویدی مانند برخی مدل های نکسوس هم اکنون بروزرسانی اندروید ۵ را دریافت کرده اند. حال به نظر می رسد که گوشی گلکسی S5 سامسونگ که در سر لیست دریافت آپدیت‌های اندروید گوگل قرار دارد، تا دسامبر (آذر) امسال از راه می رسد و طبق شنیده ها، این پرچمدار غول کره‌ای به همراه گلکسی نوت ۴ دو دستگاهی هستند که اولین آپدیت های اندروید Lollipop را دریافت می کنند.

شرکت سامسونگ به طور رسمی در وب سایت سام موبایل اعلام کرده است که آپدیت اندروید L برای اسمارت فون هاید شاخص آن یعنی گلکسی اس ۵ و گلکسی نوت ۴ تا قبل از پایان سال جاری در بین ماه های نوامبر و دسامبر (آبان- آذر) نیز منتشر خواهد شد. بر اساس این گزارش نکته قابل توجه این است که نسخه های بین المللی یا آنلاک گلکسی S5 به ترتیب Region گوشی ها این آپدیت را دریافت خواهند کرد و زمان این تاخیر را هم در پیش بینی هایتان در نظر بگیرید.

شایان ذکر است که رابط کاربری اندروید ۵ به کلی با نسخه های قبلی تغییر داشته و ممکن است شرکت کره جنوبی برای انتشار آن بر روی گوشی های خود تغییراتی روی رابط کاربری اندروید ۵ انجام دهد که ممکن است عرضه آن به طول بی انجامد؛ اما تجربه نشان داده که شرکت سامسونگ به موقع بروز رسانی های سیستم عامل اندروید را برای گوشی هایش یا حد اقل بر روی گوشی های شاخص خود قرار می دهد.

بدون شک بسیاری از کاربرانی که وقت خود را صرف کار با بهترین گوشی های اندرویدی می کنند، این روزها مشتاق به استفاده از نرم افزار های جدید و بروز هستند؛ به طوری که آن ها نمی توانند ماه ها برای انتشار نسخه جدید گوگل صبر کنند! ارتقا نرم افزار ها همچنین به سازندگان سخت افزار کمک می کند چون با ارتقا و بهبود بخشیدن به سیستم عامل باعث می شود که به صورت بهینه از سخت افزار استفاده کند و طول عمر سخت افزار را بهبود بخشد.


جایگزینی رنگ‌ آبی با سبز در طراحی متریال، آیکون جدید تنظیمات، رابط کاربری جدید برای تنظیمات پس‌زمینه، ایجاد فاصله‌ مناسب بین آیتم‌ها در پنجره‌ خاموش کردن گوشی از جمله‌ سایر تغییرات در نسخه‌ جدید تاچ‌ویز و اندروید آبنبات چوبی است.

منبع : SamMobile
  • S.r

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی